Home.

Jag är äntligen hemma, varit igång hela morgonen. Men men, ska iväg snart igen, vill bara hinna in snabbt i duschen.
Har varit hos sjukgymnasten i nästan en och en halv timma och tränat. Gick faktiskt ganska bra!
Sen har jag varit i stan och fixat lite små plock som behövde göras innan hästarna kommer. Efter det åkte jag till gymmet och tränade lite, dock bara kondition..
Sen åkte jag direkt till stallet och gjorde iordning allt där, lyckades att hälla en hel hink med iskall vatten över mig.. Det va inte jätte roligt ska jag tala om, inga sköna ord som kom ur min mun då. Så dags att hoppa in och värma sig i duschen sen blir det stan och fika med A. Får se om jag eventuellt följer med henne till gymmet igen. Dock blir det ingen afro power dance för min del. Det är galet roligt, och väldigt jobbigt. Men mitt ben klarar absolut inte det än.. tyvär..
Jaja vi hörs senare, kram!

Kommentarer
Postat av: Patric

HAHA din klant ;)

2010-02-12 @ 15:25:46
Postat av: JennyM

Tar vi det lugnt här.. det va ju inte direkt genomtänkt ;)

2010-02-12 @ 21:50:40
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0