Gonna be a good night!

Vilken dag det varit.
Åkte till mässan och handla grejer till hästarna i Gbg. Hade velat se dressyren idag men jaja, jag va för sen på att beställa biljetter. Haft en super kväll iallafall och nu blir det partyskorna on och möta upp en inte allt för nykter... vän :)

Förövrigt såg jag att min/våran "flört" från stockholm var med i melodifestivalen idag.. Haha jag sa ju att jag kände igen han E! Tänk vad jag gick och fundera på det hela kvällen...
Men idol var det han varit med i.. söt som få iallafall!

Träffade en säljare på mässan igen, eller träffade många men (tillochmed gamla kollegor från 3action tiden..) denhär var speciell..

Säljare: Jag känner igen dig som fasen...
Jenny: Ja men kul, alltså jag har varit säljare.. du kan lägga ner detdär nu..
Säljare: Nej men alltså allvarligt jag gör det..
Jenny: Ja men visst, skit bra vi säger så!
Säljare: Jag vet, det är ju du.. du känner B****!!
Jenny: Ehmm hmm oj ja det gör jag..
Säljare: Ja jag säger ju det jag glömmer aldrig ett ansikte..


Slutsats: Tack B för att du är så söt och visar dina vänner massa kort på mig, nu vet eskilstuna vem jag är med.. You make me famous!
Haha!!

Nej nu ska jag byta om..
Alltså jag är så galet jäkla glad, jag vet knappt varför?! Okej jo det vet jag visst..
Hörs imorgon när jag kommit hem igen :)
xoxo


Kommentarer
Postat av: Emla

Ja jag satt och peka mot tv och sa : det är ju han, det är ju han från Stockholm :)

2010-02-28 @ 10:35:01
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: JennyM

Haha.. jag små flina lite när jag såg han i tidningen, min pappa tyckte jag var dum som aldrig gick fram.. han gillar ju killar som kan sjunga haha ;)

2010-02-28 @ 11:03:40
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0