Fredag.

Nu har jag varit i stallet i flera timmar igen, Djina hade fått ett sår som blödde en del så R ringde mig och bad mig komma upp.. Panik-Jenny höll på att köra av vägen flera gånger under denna 3km långa resan..

Jaja kom precis hem och ska iväg och träna snart..
Fick ett samtal från skyddat nummer..
Okänd - Hej, jag ringer från Tele2, vad har du för abonnemang idag?
Tänker nu att detta måste va ett skämt..

Jenny - Ehhhee Telenor?
Okänd - Varför det?
Förstår att nu är det verkligen ett skämt.. (men kom fortfarande inte på vem det var.. först..)
Jenny - Haha men lägg av nu! Tele2 är skit din dummer..

B: Du behöver träna på din inledning och en helt ny pitch.. ;) Men jag kan lära dig.. haha..

Nej, dags att bege sig.. Träning next!



Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej,



Vi på Tele2 tycker att det är tråkigt att du inte gillar våra produkter trots att vi har marknadens bästa priser för mobiltelefoni och ett stort utbud av olika prisplaner som passar de flesta ringmönster om du väljer kontantkort. Om du får tid över kan du titta på våra abonnemangstyper och erbjudanden här http://www.tele2.se/abonnemang-oversikt.html.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-02-28 @ 12:45:19
Postat av: JennyM

Dock är det inget fel på priserna, det är mest täckning och servicen som var mindre bra.. Dessutom har Tele2 sämre mobiler än exempelvis 3.. så nej jag tror jag klarar mig :)

Men tack ändå Alan..

2010-02-28 @ 18:03:18
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: JennyM

Dock är det inget fel på priserna, det är mest täckning och servicen som var mindre bra.. Dessutom har Tele2 sämre mobiler än exempelvis 3.. så nej jag tror jag klarar mig :)

Men tack ändå Alan..

2010-02-28 @ 18:03:20
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0