Ferraribruden?

Det är helt hopplöst att lägga upp inläggen idag, blogg.se får skärpa sig nu. Varit mycket problem senaste..
Bilder ska vi inte prata om, helt hopplöst!
Jaja så är det, har precis duschat och ska nog lägga mig faktiskt. Mår inte helt hundra och vill vara pigg imorgon.
Ja just det, grattis till svergies blivande fotbollsproffs R som går från häcken till hammarby nu. Svikare som ska flytta till sthlm och bli dryg. Jag ville ju ha min favorit skåne kille kvar i Gbg, när ska jag nu titta på Ice age igen liksom? Inte samma sak utan dig!
Nej, men det blir säkert super, nu kommer du ju få glänsa liksom ;)

Sen har vi världens bästa kommentar som jag fick höra från min favorit. Det hade dock uttalat sig i helgen..

Okänd: Nej men det är ingen idé.. Jenny faller bara för killar med sådanna där lamborghinis och sånt..

Haha, ja där ser man.. Vilket super intryck jag måste gjort på dig?!
Dock är dom helt klart ganska snygga bilar...


Yees äntligen.. EN BILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0