Dreams can come true.

Då var det dags ja, jag ska avslöja en del av min hemlighet som jag haft för er bra länge nu. Men det är dom två sista dagarna som jag tagit tag i det hela..

Alla vet väl vad mitt stora intresse är vid det här laget? Förutom musik och skor då givetvis..
Hästarna, jag är helt fast. Det är mitt liv, eller kall? Jag har vetat i många år att det är det jag vill hålla på med. Men inte säkert vad riktigt, förutom att jag vill ha någon eller kanske några hästar att själv komma upp i klasserna med på tävlingar. Jag älskar att tävla, det finns inget roligare. Sådan sjuk tävlingsmänniska så det är nästan jobbigt. Nej det är det inte, jag kan ta att förlora med så dår är det rätt okej..
Men nu ska jag satsa på hästarna eller iallafall prova att göra det på mer än fritidsnivån. Jag tar nämligen in inget mindre än ponnysar för inridning, vidarutbildning, träning/tävling, försäljning ja you name it... Tar in stor hästar med, men tänkte passa på att uttnyttja det faktum att jag är ganska liten och väger inte så mycket så kan rida dom flesta storlekar på ponnysar.
Dessutom verkar det bara vara jag och min föredetta tävlingskamrat Alexandra som har tävlat på den nivån som faktiskt kan rida ponnys fortfarande, i hela sverige.. En hyffsad bra affärsidé? Ja det har iallafall strömmat in mail.. Tanken var att jag skulle ta in en åt gången.. Nu är dom två och kanske eventuellt tre, om den sista vill gå på lösdrift för vi har inte tillräckligt med boxar. Haha!
Ja är så himla glad, hoppas nu bara mitt knä pallar med dethär, vilket jag iochförsig inte tror ska vara några problem men.
På söndag eller början på nästa vecka anländer iallafall förmodligen den första träningsponny. 4-årigt dressyrsto, kan inte bli bättre. Jag får nog starta en till blogg nu kanske?

Förövrigt, är det någon som har förslag på bra sida som man kan fixa en hemsida på? Jag behöver det nu..

Kommentarer
Postat av: Emelie Ranft

Guud va roligt Jenny! Hoppas de går bra:D vilket jag är säker på att de kommer göra vi måste ses snart tycker jag! ta en fika eller något i den stilen:)

2010-02-09 @ 23:13:22
URL: http://emeliera.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååå grattis Bull!! Jag VET att du kommer fixa det här! Å jag hoppas självklart på en stor gård neråt skåne sen ;) Hoppas allt är bra annars! Såg att du ringt, men då jobbade jag...

2010-02-10 @ 07:03:33
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: Karin Källström

Hej, jenny! vad roligt ! Heja dig! Lycka till med allt!



Kram Karin

2010-02-12 @ 14:43:06
Postat av: Jennifer

Hej Jenny! Spännande att höra ditt nya projekt det kommer att gå galant du är så duktig! Jag har min hästsida på zoomin.se visserligen reklamsida men väldigt enkel att hålla på med snabb att lägga upp bilder och filmer på samt kan även användas som blogg. Funkar super för mig jlundgren.zoomin.se

Ha det gott o lycka till!

2010-02-19 @ 20:02:17
URL: http://jlundgren.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0