Distance and time.

Godkväll mina vänner.
Tänkte bara skriva lite snabbt innan jag åker hem..
Jag sitter hos M än, haft myskväll! Vi har lärt oss ass måla på msn, kanske man gjorde när man var typ tolv.. Men nu menar jag riktiga konstverk. Kan visa det någon dag, för jösses vad fint det blev..
Jag ska iallafall åka hem och sova nu, behöver det. Är helt slut, blivit väckt tidigt varje dag hela helgen. Men jag klagar absolut inte!
Jag ska upp tidigt imorgon och följa med R ut och rida, lyckliga jag. Snart kommer jag få börja rida varje dag igen, om det blir som lilla jag räknat med. Vi får se..
Efter det ska jag möta upp E och käka lunch, viskan blir det som vanligt. Men bara för dom har så god mat! Sen ska jag försöka hinna träna, innan jag och A ska på coren. Hade dock velat vara med på activion med men 3 pass på en dag känns lite överdrivet..
Jaja fullt upp imorgon iallafall, men jag älskar ju det så.
Hörs när jag kan tänkas hinna in igen. Min minidator har ju kraschat totalt så..

Förövrigt var det ett jäkla liv om helgen och folk älskar ju tydligen att prata. Vad tjänar ni på det? Allvarligt? Ser era liv bättre ut nu för det eller? Knappast! Vad jag gör är min ensak, vem jag umgås med, vem jag tycker om eller inte tycker om.. Bara för att jag inte uppdaterat en blogg, som förövrigt är min, som jag väljer att skriva i när jag vill..
Jag är för trött för att bry mig!

Förövrigt känns allting fruktansvärt väldigt superbra just nu.. Det kan ni ju anteckna om ni vill.
Peace


Bara för att den är så fin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0