Då var det dags..

Hemma bara en snabbis inna jag skall iväg igen.
Var med uppe i stallet imorse när vi skulle släppa ihop Djina och Dino med Kjarni och hans kompanjon.. Det gick sådär, men nu har vi gett oss tusan på att det ska funka. Sluta med att vi fick ta in alla hästar i stallet för svetten bara rann på dom. Dom han tillochmed kika in sommar hagarna en vända hästarna.. Jag menar, hagarna är tydligen inte tillräckligt stora när man heter Dino utan då måste man hoppa över och kika läget på andra sidan..
Jaja dom står inne nu iallafall och jag har hunnit med ett träningspass hos sjukgymnasten, helt slut!
Nu ska jag bara byta om och sen åker jag igen. Ska sätta mig på Djina för första gången och det ska bli himla roligt!
Men dags att byta om, kanske hinner få i mig lite frukost med.. Hörs senare.
kram


Vår tack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0