Confessions of a..

Avakado-holic...

Jag har något att erkänna..

Jag har blivit riktig missbrukare av avakado, det är verkligen galet gott. Eller jag har iallafall börjat tycka det..
Jag har dock fått höra med tanke på hur mycket jag tränar just nu så är detta ett ganska bra missbruk, med tanke på att avakado innehåller mycket mättat fett vilket är väldigt bra fett..
Vilket fall som helst, även om det hade varit onyttigt hade jag inte slutat äta det ändå. That's not me!

Nu till I-landsproblemet då..
Det går inte köpa så många avakados samtidigt för dom blir så fort dåliga, alltså många vändor till affären. Förstår ni vilket problem jag har? Ja men jösses..
Tur att jag tycker det är mysigt att handla.

För er som inte gillar att äta avakado:
Ni vet väl att mosad avakado ska vara grymt för håret, mysig inpackning sådär..


Kommentarer
Postat av: Yuzuki

Avakado råkar inte hjälpa mot lockigt hår va? ;)

2010-02-27 @ 19:34:27
URL: http://daewen.blogg.se/
Postat av: Patric

Avokadon innehåller till största del enkelomättat fett vilket är ett väldigt nyttigt fett. Mättat fett är inte lika nyttigt utan kan på sikt öka risken för hjärt- och kärlsjukdomar. Hehe förlåt men kunde inte låta bli att rätta dig lite ;)

2010-02-27 @ 19:38:58
Postat av: JennyM

Nae patric du ska dö ;) Ne okej, tack för rättningen, men jag bjuder på att det är fel då :D

2010-02-27 @ 23:33:27
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0