Blåögd.

Det kan inte vara lätt alltid.. Åh vad roligt jag har nu, skrattar bäst som skrattar sist eller? :)

Usel uppdatering idag, men så blir det när timmarna försvinner iväg i stallet.
Jag och R åkte tidigt iväg (grävde ur transporten ur alla snön) till rydboholm där jag äntligen fått tag på gubben med spån.
Riktigt kul hade vi iallafall, tänk att det kan vara så roligt att köra spån, kan jag göra oftare om det ska vara såhär..
Efter att pappa hjälpt oss köra transporten sista biten och lasta av alla 40 balar och greja med lite små saker som jag behövde ha hjälpt med. Så satte vi igång (jösses nu glömde jag ju våran shopping på Hööks med.. men den vill vi alla helst glömma;)) pysslade i stallet. Visst blev det toppen! Haft världens mysigaste dag, jag har längtat efter dessa dagar då man spenderar hela dagarna i stallet. Skadad är jag, jag vet!
A kom upp och gjorde oss sällskap med, så vi hade riktigt trevligt alla 3 tror jag. Ollie var med också, bushunden.

R sa någon som fick oss att tänka lite:

- tänk att vi varit i stallet i nästan 11 timmar och inte motionernat en enda häst...

Haha, hoppsan..?

Jaja jag har inte så mycket att säga mer än att min nya träningshäst kommer imorgon. Sto 4år, ett fux sto - jätte söt är hon iallafall!
Så därav all tid i stallet idag, men ska upp så himla tidigt imorgon. Åka ut och möta dom mellan 10-11 och innan det ska jag upp med alla tusen hästgrejer jag letat fram som jag verkligen måste behöver. Förlåt R ;)
Jaja vi hörs imorgon.
Kram


Bushunden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0