Awesome.

Godmorgon på er.
Jag orkade inte uppdatera mer igår. Efter att jag och A fikade följde jag med henne till gymmet, igen.
Jag var helt slut efter gårdagens alla träningar. Men idag känns det bra, träningsvärk har jag iallafall! Skönt..

Blev en lugn kväll för min del och somnade innan tolv, blev dock väckt ett par gånger under natten.. En av gångerna gjorde dock inte så mycket för min del..

Uppe tidigt idag och började ringa en gubbe som ska sälja spån här en bit utanför Borås, och äntligen fick jag tag i honom. Så jag och R ska nu ge oss ut och gräva ut min transporten och ge oss ut på vägen med den. Får hämta pappas bil med, med tanke på att den är den enda som har drag. Pappa är uppe i mitt gamla stall och bygger hästhagar, för Bugannto som äntligen är bra (för er som läst här länge, så är det den svarta snygga hästen som var hingst ganska länge som jag hjälpte Pia att rida efter att han skrämt upp sin beridare nere i skåne, jag skulle dessutom köpa honom..men det blev ju aldrig så..)
Jaja dags att slänga på sig jackan och ge sig ut i sommarvädret!
Hörs lite senare, kram.


Min transport (inte just den men..) någon som vill köpa?;)


Kommentarer
Postat av: bella

Hej, har också träningsvärk...min gör jävlgt ont oxå. Söt blogg! ^^

2010-02-13 @ 13:22:18
URL: http://bellida.blogg.se/
Postat av: Emla

Jaa om jag hade haft pengarna :)

2010-02-14 @ 12:04:38
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0