A new life she has found..

Jag är jätte trött, även fast jag sovit bort halva dagen igen..
Jag har massa att göra, men vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja faktiskt.

Jaja, göra mig iordning iallafall, för jag lär ju behöva möta upp L snart som ringde innan och hade virrat bort sig i knalleland. Det är svårare än vad man tror oh hitta till storknallen.. haha!
"Man kan ju tro att du bor här Jenny.." eeh.. ja, jo det kan man kanske..
Trots sin personliga GPS så lyckades han köra fel ändå.

Jaja nu ska jag gå ner och lägga i lite tvätt och så sen är det dags att äta lite kanske och göra sig iordning. Sen ska jag hinna med att både träna, sola och städa tänkte jag. Sen givetvis det viktigaste och bästa av allt.. Dino-stunden i stallet!
Hörs senare, kram


Kommentarer
Postat av: isabella

Hejsan :)

Riktigt fin blogg!



Jag har precis börjat med bloglovin och försöker skaffa lite följare. Om du tycker att min blogg är bra och så, så blir jag underbart glad om du vill följa mig :)



Om du börjar följa mig så skriv det i en kommentar på min blogg så börjar jag följa dig också (:



Kram isabella

2010-02-04 @ 14:19:27
URL: http://isabellatorle.blogg.se/
Postat av: Lizette

2010-02-04 @ 14:19:34
Postat av: Lizette

Härlig bild! :)

2010-02-04 @ 14:19:53
URL: http://lizettebackstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0