Del 1.

Lite dåligt med uppdatering idag mina vänner..
Men det finns förklaring till det mesta right?
När jag vaknade imorses, tänkte jag mest på att det var sista dagen jag skulle få sov morgon. Eftersom att jag nu efter 14 månader för första gången inte är sjukskriven längre.. Från imorgon då givetvis, då jag börjar jobba..

Så tänkte sova en stund till innan jag kom på att King väntade på att få komma ut.. Så bara att pallra sig upp!
När jag stod och klädde på mig kom jag fram till att jag lovat bort mig till något idag..
Ja visst ja, rida Bugannto med.. Så på med ridkläderna och upp till stallet för att fixa, och för att sen kravla mig upp på denna vackra varelse. Efter en stund fight så äntligen kom dendär fantastiska hästen fram som man bara ser skymtar av ibland, mest pga hans otroliga humör.
Efter stallet blev det stan en snabbis innan jag plockade upp A så hon kunde åka med mig till sjöbo för att skriva på ett litet papper på att jag sålt lägenheten.. Duktigt Jenny!
Sen hem till A för lite fika, innan jag kom fram till att jag behövde skynda mig hem innan träningen skulle börja.. Och ja, sen hade väl min dag i stort settgått, nu sitter jag här igen. Uttråkad, men jag vet vad som behöver göras.. Städas och packas för imorgon åker hela Media Markt Borås gänget iväg, någonstans som jag inte ens vet.. Men det ska bli roligt faktiskt, riktigt skoj!

Sen är det ju trots allt snart lördag, tänk att en vecka kan kännas så lång..

Hunnit med att hälsa på mitt livs stora kärlek med..
Han mår bra.. för er som undrar då..
Börjar växa till sig gör han också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0