Can you make me fall in love again?

Jag ger det ett nytt försök..

Jag vet att jag varit borta ett tag, men trots det så är det många som flitigt uppdaterar sig här, förlåt för att ni fått bli besvikna så många dagar nu..

Men jag har en bra anledning faktiskt, jag får så tråkiga mail och så hela tiden just nu.. Av en viss anledning tydligen.. Undra om det är jag som är blåst eller är ni bara jäkligt dryga är ju frågan.. Jag vet vad jag valt att tro på iallafall..
Men sen får jag ju fina kommantarer, mail och sådär med så då blir man lite gladare liksom..

Jag ville bara uppdatera er litegrann, och skriva av mig..
Mycket har hänt sen sist..
Jag har nämligen köpt en lägenhet, stort..
Nästa torsdag börjar jag jobba, och jag längtar som bare den. Eller det är mer träff från och med torsdag faktiskt.. Ska träffa alla 100 lyckliga personer som fått jobbet på Media Markt, får hoppas att det är massa trevliga människor. Vet iochförsig några som ska börja där, så det blir nog bra!
Jag har världens finaste lilla häst (men det visste ju alla redan..)

Ja det är lite annat med, men en del vet ju tydligen bättre än mig vad som händer och sker så jag behöver ju ändå inte skriva allt här.. eller?


Bitter-Jenny?! Nejdå :) Jag tycker om er ändå!

Igår träffade jag världens bästa L och hennes vänner på Viva en sväng, men slutade med att jag gick hem tidigt.. Jag tycker verkligen inte krogen är rolig längre, går mest ut när jag inte har något bättre för mig..

Åh jag har verkligen så mycket jag vill skriva men jag får nog börja med en privat dagbok isåfall.. Dock står mina funderingar om en helt anonym blogg, där allt står som ingen annan vågar skriva om.. I den hade ni fått ett långt och riktigt funderande inlägg idag..

Men nu är det duschen, och eftersom jag inte har något att göra - Utgång, men med dessa trevliga människor som ska med så kan nog detta bli bra ändå!


I'm full of surprices, you just haven't deserve them.. yet..


Kommentarer
Postat av: Nyfiiken

Har du inte kvar alla dina foderhästar? De du tränade?

2010-08-16 @ 07:46:14
Postat av: JennyM

Nej, inte hemma i stallet iallafall.. har just nu en hemma men snart blir dom väl tre :)

2010-08-16 @ 11:43:03
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0