You say that you feel sorry for me, but I only feel sorry for you..

Ja då var jag tillbaka då, haft så himla mycket att göra idag även fast jag egentligen inte har det. Eller jo, men allt har trots det gått väldigt fort, jag har varit effektiv helt enkelt!

Mitt spinningpass nu ikväll var ingen höjdare, jag mådde inte speciellt bra kan jag säga. Men jag fullföljde passet och jag gjorde det trots allt väldigt bra..
Mår dock lite bättre nu, men tror jag skulle behöva lägga mig och sova lite.
Blir film och sängen nu, mys!

Nej föresten, först ska jag duscha, sen sängen.. Eventuellt får datorn vara med en stund också, kanske kommer en liten uppdatering sen.. :)

Kommentarer
Postat av: Hellström

speciellt Eventuellt uppdatering for you..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0