What do you want from me?

Vilken lycka..
Förutom att verkligen allt verkar gå min väg just nu (någon där uppe tycker nog jag varit snäll senaste tiden eller något..) så har jag dessutom fått fixat min tv så jag kan se på Etv här. Som jag har längtat efter det, kan vara så att någon kommer ligga uppe hela natten och kika på det..
Eller kanske inte försten, för jag ska upp tidigt och greja klart med så mycket jag bara hinner imorgon i stallet innan jag måste till sjukgymnastiken.
Sen ska jag visa hingsten, vilket jag är extremt nervös för faktiskt. Sen ska Djinas matte komma och hälsa på (världens mysigaste tjej förövrigt!) jag ska också försöka hinna med att åka ut till Svenljunga och börja rida en fyraåring jätte fin pålle med toppstam som Mattias Jansson visade på 3årstestet förra året. Tanken är att jag ska träna/tävla och visa honom detta året. Lyckliga Jenny, säger ju att allt går min väg just nu. Nästan så man inte vill vara för glad för då händer väl något igen?
Nejdå, nu ska jag bara leva på denhär lyckan så länge som den varar. Hörs imorgon vänner!


Bra skit!


Kommentarer
Postat av: Hellström

Varför delar du inte med dig lite av din lycka då när andra är helt borta då?! Tyckte nog allt att jag var värd lite lycka med efter idag. Fast jag kanske fick lite iaf om jag tänker efter lite :) men jag tänker inte säga vad det skulle vara om :)



Din mupp ♥ ;)

Postat av: JennyM

Haha nej du är en mupp ;)

2010-04-07 @ 17:02:31
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: JennyM

Okej, eftersom du klaga... så får du härmed utveckla ditt svar så jag kan svara något vettigt :P

2010-04-07 @ 21:41:16
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/
Postat av: Hellström

Tycker om dig med vi kan ta det på annan ort ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0