Walk of shame..

Vilken dag det har varit, jag är verkligen helt slut..
Mest kanske pga av gårdagen, det var fullt upp precis hela dagen, med hästar som skulle ridas och sådär. Men var färdig hos mig vid lunch och sen åkte jag och A ut till Svenljunga för att rida nästa. Blev bara en igår dock..
Sen hem och hämta hö och massa sådant kul..
Var väl hemma mellan sju och åtta på kvällen, då T ringde mig och vi bestämde oss för att ge oss ut en sväng. Först till L som fyllde år, väldigt mycket folk där så vi gav upp efter en stund (kan också berott en del på den kurdiska musiken vi inte förstod.. men nej jag vet inte ;)) vi drog vidare till xoy härifrån och där var vi bland dom första. Jag och T har alltid som roligast när vi får ha dansgolvet för oss själva!
Jag hade iallafall en super kväll verkligen!
Kan sitta här och dela med mig av hela kvällen men det tänker jag inte göra, det skulle bli en hel uppsats här i bloggen då nästan.
Vilket fall, imorse vaknade jag tidigt för att jag skulle till stallet (som vanligt), tog på mig gårdagens klänning och skor och gick dom få meter ut till bilen. Men ändå, även om jag inte mötte någon så känner man allas blickar. Men dom har ju trots allt ingen som helst aning om vart jag egentligen har varit så, vi kanske ska sluta dömma andra och oss själva..
Hämtade iallafall upp A påvägen för jag behövde ha hjälp av henne idag med stoet som har varit lite underlig. Jag satt på henne första gången idag och allt har gått bra, jag lever!
Annars tog jag en "ledig" dag idag, red bara henne faktiskt. Pysslat med min lilla Dino med, han är verkligen världsbäst. Han kanske aldrig blir någon godkänd hingst (även om jag fått höra väldigt mycket fina lovord) men han kommer iallafall bli en fruktansvärt fin dressyrhingst och kompis! Älskar den där lilla skitungen :)

Nu ska jag sätta mig och planera inför nästa vecka med träning, hästar, sjukgymnastik, mina egna träningar och ja ni vet hur det är. Gäller att ha lite koll på läget, eller något..
Sen ska jag sova, jag har lite att ta igen så att säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0