Think you'll be gettin this? nah nah nah..

Jag har inte orkat uppdatera idag alls nästan. Haft en del att göra, som vanligt kanske..
Blev akupunktur imorses föresten.. Tur att min sjukgymnast kan såntdär, litar iaf på henne till hundra tio procent (det bevisar jag genom att hon får sticka nålar i mitt onda knä.. kommer aldrig någonsin hända igen jag lovar!)

Det blev givetvis stallet igen efter detta, blev påhoppad av den stora.. Bommar på marken kan ju faktiskt vara extremt skräckinjagande det förstår väl precis vem som helst? Tur att hon inte ska bli hopphäst..

Efter att allt var klart i stallet åkte jag till gymmet, som vanligt.. Gissa vad det blev för pass?!

Nu ligger jag här och ska ta tag i att svara på alla tusen sms på telefonen, men den funkar inte riktigt som den ska så jag orkar liksom inte riktigt bry mig..
Tur att den är försäkrad, haha...

Söt kommentar föresten
H: Ja men det var en såndär westernhäst, en såndär stor du vet?!
J: Jaha... okej? Du menar att westernhästar är annorlunda mot vanliga hästar? Större?
H: JAA, den var det.. så det är dom..

Haha du har inte varit i nya stallet än gubben det hör ju jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0