Jag har inte glömt er, bara haft roligare saker för mig..

Nu är det väl ändå dags för en ganska stor uppdatering..
Ni har nu missat MYCKET i mitt lilla liv.. Jag har knappt hunnit sitta vid datorn så!

Jag har bytt stall, till mitt gamla stall faktiskt. Med ridhus och ja, precis allt jag behöver (lite tråkigt att lämna det gamla men men, jag vet väl vad som behöver göras om jag ska hålla på med dethär..) Nu har jag 10 boxar att fylla med tränings hästar och ponnys. Ja tre är redan fyllda, nu ska resten in bara.
Helt sjukt är det verkligen, flyttat och grejat hela helgen. Och allt dethär har lett till en etremt hingstig hingst. Han är helt hopplös, vet inte vad jag ska göra. Så fort jag ska leda han så är det spö och kedja som gäller annars gör han precis som han vill, tråkigt! Men alla stona har börjat brunsta med så inte så konstigt heller kanske..
Min lilla Dino är nöjd iallafall, den coola killen (hingsten) springer omkring och "leker" hela tiden nu ju.. perfekt tycker han.. Min häst rastar sig själv numera..

Jag kan fortsätta skriva i evigheter, men nej ni får väl fråga om inte annat..
Istället ska jag berätta om mitt nya förhållande jag har..
Jo för det är sant, det som står på facebook det är ju alltid rätt.. Facebook är livet helt klart.. Not..
Ni är ju nästan tröga, lika tröga som personen ifråga som faktiskt skulle se det.. Mission failed


Kommentarer
Postat av: Hellström

Så nu är jag en aktiv läsare :)

och vet du vad det bästa är??! det ska jag visa dig....



♥♥♥♥♥ :)

Postat av: JennyM

Haha han lär sig snabbt, gonatt din mupp ;)

2010-04-05 @ 22:06:36
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0