It's not that I don't care, I just give a f*ck about you :)

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig, då mitt sällskap på kvällen svek fick jag annat sällskap. M var dock hemma tidigt så vi hade trevligt alla 3.
Jag har nog världens bästa vän tror jag :)

Sent i natt gick vi och la oss för A bjöd nämligen mig på en sovmorgon imorses, som förstördes av en mindre morgontrött människa, tack!

Skulle bara rida en idag, men blev aldrig så.. Ridhuset var fullt av bommar så det fick bli en galen longering istället.. Men tillslut började det lilla trollet faktiskt skärpa till sig och gick riktigt bra. Hon gick över bommarna, utan att hoppa på, över, runt.. Ja ni förstår..

Fått veta idag att jag förmodligen ska få visa Djina till hösten på 4års championatet, så himla skoj. Längtar redan!
Förhoppningsvis kommer det även nya hästar i helgen, Djina ska dock åka på lördag för att sen komma tillbaka i augusti.

Resten av kvällen spenderades på gymmet, när jag kom dit fick jag veta att yogan/pilatesen var inställd. Så var det med det dubbelpasset..
Körde lite på gymmet istället, och tur var väl det då en av domdär extremt söta killarna som håller till på Studio aktiv var där och träna. Ögongodis..
Får jag säga så? Nej kanske inte föresten.. Fy Jenny..

Jaja efter en timma på gymmet och 5 min på löpbandet (:D) blev det activio eller spinning för er som inte vet vad activio är.
Jag är nog lite udda, men ni vet när folk ger upp på sådanna pass.. Dom kämpar och kämpar för att tillslut bara gå där ifrån när det fortfarande är tid kvar.. Då får jag riktig ny energi, då blir jag sådär äckligt taggad!
Förra veckan gick två stycken redan efter första intervallen, jag hade då kunnat spinna i flera timmar till. Udda människa jag är, jag vet! Men jag har alltid tyckt om att vara lite udda ;)

Nu sitter jag på trandared igen, ska hoppa in i duschen sen åka och handla lite tänkte jag. Har massvis med samtal att ringa också, så får väl göra det. Och eftersom det inte blev någon film igår, så får det blir idag (Förlåt, jag vet att man aldrig ska börja en mening med ett och, men ni som är inne och läser här regelbundet vet att jag skiter fullständigt i hur jag skriver i min blogg.. Skriver mer korrekt när jag måste, bra då har vi det ur världen också :))

Hörs senare, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0