Göteborg och Karisma.

Vilken dag alltså, mitt knä strejkar ju lite smått idag..
Men jag har istället roat mig med shopping, och alla som känner mig vet att det gör mig på otroligt bra humör.
Nu är jag iallafall riktigt glad ska ni veta, även om det inte blev några nya skor idag. Ändå köpt fyra par denna vecka (shyy säg inget till mamma :))
Nu ska jag börja fixa mitt hår och greja sen ta in hästarna, duscha, städa och ja.. Sen bär det av, Göteborg och Karisma here we come!

Dagens kommentar:

P*** | säger:
du kommer ju sitta på vip borde o bli uppragad av någon äcklig bratt som fått sin pappa till att betala 15 moet flaskor...

Haha, jösses vad jag är lättroad idag!

Don't even bother calling me..


Kommentarer
Postat av: hiba

är karisma ett bra ställe? Funderar på att gå ut där med några av mina vänner:) Svårt att hitta ställe i gbg

2010-05-13 @ 11:10:13
URL: http://justmehiba.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0