Don't want to marry you..

Vilken lyx..
Idag slutade jag och A redan vid fyra tiden, hann hem och greja innan vi möttes upp igen för att träna..
Så himla skönt idag verkligen!

Imorgon ska jag försöka börja lite tidigare för jag har mycket att göra, träningar och ska försöka hinna en sväng till svenljunga med. Det ska försökas hinna med att åka dit minst 3 dagar i veckan härdanefter.. Jaja vi får se hur det blir, jag ska illafall sova nu..
Vet ni att jag kommer somna med ett leende på läpparna, varför säger jag inte riktigt än :)

Förövrigt, så ja.. Jag saknar självklart att du hjälper mig fördriva tiden hela dagarna ;)

Kommentarer
Postat av: Emla

Ska du göra i Svenljunga då?

2010-04-13 @ 10:16:39
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Hellström

:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0