Tiden går fort när man har roligt.

Hej på er.
Denna väntan... Men lär få vänta en stund till så..

Passa på att uppdatera min lilla blogg tänkte jag.
Haft en riktigt bra dag idag, fint väder och väldigt bra sällskap hela dagen. Mys! Inte gjort så mycket vettigt för min del, men jag har inte så mycket vettigt att göra alls för tillfället så det va bara bra. Jag behöver all underhållning jag kan få!
Haft galet ont i min fot idag och efter middagen insåg jag lite oväntat att min fot och hela benet var knall blått. Så blå har den inte varit sen jag operera den, om ens då..
Riktigt läskigt. Men tror det gått över nu.. Eller jag hoppas det, vågar inte titta!
Kanske kan bero på att jag ansträngde den lite mycket igår? Ingen aning men imorgon blir det iaf lite smärtlindring innan träningen det är en sak som är säkert.

Vet ni? För första gången någonsin så längtar jag tills att det ska bli november nu.. Men det är ju trots allt redan september nu så tiden går faktiskt ganska fort för tillfället!
Varför undrar nu ju då säkert en del.. Jo men min lilla söta Dino kommer hem då (hästen eller fölis för att va exakt) ska bli så himla roligt. Får se vart vi ska ta vägen till sommaren och nästa höst bara. Kan ju bli spännande detdär.

Hört av Jenny och Goodie också, och dom är nere hos Minna Telde igen och tränar. Räcker med att jag citerar tror jag "han är finast av alla" och ja det är han faktiskt. Vet att jag förmodligen aldrig kommer få äga en sådan fin häst igen. En häst med det hjärtat och den viljan.. Ja han kommer iallafall alltid vara lite mer speciell för mig än alla andra.

Men nej, nu ska jag göra lite nytta. Behöver åka hem och hämta lite kläder tills imorgon och sen ska jag handla lite. Ja vi får väl se vad jag kan tänkas hinna med mer. Ha en toppen kväll vänner. Kram kram

Kommentarer
Postat av: emla

precis håller helt och hållet med :).

Det blev ingen glass och märräng, utan bara grädde, chockladsås och banan :P

2009-09-01 @ 19:57:47
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0