Lite fiske och Idol 2009.

Ni missade väl inte idol nu va?
Grymt bra, eller?
Helt galet vad jag skäms över mina medmänniskor ibland.. Dock var det ett par stycken som faktiskt gjorde mig ganska stolt också.
Idag har jag varit ganska dålig på att uppdatera. Men varit hos tandläkarn och efter det tyckte jag bara extremt synd om mig själv.
Sen ringde Martina och vi fick såntdär impuls ryck vi kan få och bestämde oss för att ge oss ut och fiska. Mycket trevligt, martina metade och fick massa små "söta" firrar. Jag slog på stort och kastade men fick inte en enda gädda. Sen skyndade vi oss hem för att hinna se första avsnittet på idol. Nu ligger vi här i soffan med en skål popcorn och mår skit! =)

Ni anar inte vilka hemska människor vi är när vi fiskar. Men jösses vad vi skrattat, och kanske skrikit en del med. Då ingen av oss vågar ta i fiskarna. Tycker det är så obehagligt och känna hur dom sprattlar och försöker andas. Ne usch, jag hade helst hellre sett att vi slapp allt napp.. Fast tråkigt och fiska när man inte får napp, i många avseenden.
Dags att åka hem nu. Hörs vänner!


Vänta bara tills jag kommer hem med en sånhär..
(Då hade jag personligen avlidit innan jag ens fått upp den, kastat i hela spöt och allt..)


Kommentarer
Postat av: emla

JA men herregud, det är bara att komma. hon har j rätt mycket energi nu så ska se till att det försvinner en del :).

Ahaa okej, men det löser sig ju alltid med boende på ett eller annat sätt :), jag vill ju inte betala allt för mycket bara :)

2009-09-09 @ 09:08:03
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: C

Vilken fin blogg :)

ha en bra dag, tänk positivt.

2009-09-10 @ 08:53:01
URL: http://cariiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0