Whata night.

Godmorgon vänner.
Lördag idag va?
Ingen koll alls känner jag. Sitter hemma hos M invirad i ett täcke och vill inte gå upp. Det är kallt och jag är trött! Men det var det väl värt. Hade helt galet kul igår iallafall, och vi var faktiskt på harrys. Dock kom vi dit ganska sent och vi hade nog ännu roligare innan. Eller ja.. det beror ju helt på hur och vem man frågar kanske.
Jaja vilket fall, det slutade med att jag inte körde igår, tänk att man kan falla för grupptrycket ibland? Eller var det bara för att jag älskar lakritsshottar och vem visste det sen innan om inte Martina och Tina?! Hade sjukt kul iallafall, kikade på idol och lyssna på musik. Tills F kom och joinade oss en stund innan i fick skjuts in till stan, jösses vad han fick stå ut med mycket stackarn.. Men tack!
Efter många om och men bestämde vi oss för att gå in på harrys iallafall och det var faktiskt ganska mycket folk där igår. Dessutom var R där med vänner helt galet roligt att se honom igen! Umgicks en stund med honom då mina vänner levde lite lajban. Stackars Tina som förövrigt skulle upp och göra högskole provet idag, och Martina börja jobba tidigt haha.
Vilket fall, tillslut blev det hemgång och halvägs tillbaka lyckades jag stöta på en viss snäll T som ville sjkutsa hem oss. Eller han blev mer eller mindre tvungen, stackarn!
Det var dock tur att jag efter några steg igår bara med lite höga klackar insåg att inte ens det funkar längre. Så vet ni? För första gången någonsin gick jag ut med helt platta skor (eller stövlar) på krogen igår. Inte helt illa faktiskt. Kände mig nästan som om jag var 18 igår igen, debuten liksom.. okej inte direkt men..
Tur var väl det iallafall, för det blev en del gå igår faktiskt.
Men nej, nu måste jag slita mig, det kommer ju en kväll till snart och jag måste flytta min bil och hem igen en sväng. Sen får vi se vad det blir av kvällen!
Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0