Hejdå Borås, Hej Göteborg och Berså.

Hej på er.
Idag hinner jag inte skriva så mycket.
Haft fullt upp hela dagen, and I love it! Slipper man tänka på allt det tråkiga..
Jag började dagen med träning hos sjukgymnasten som gick okej. Fick iallafall mycket beröm av Jessica för att jag varit väldigt flitig! Roligt det iallafall..
Sen hem en snabbis och byta om för att sen möta upp M och äta lite lunch på Café viskan. Hamnar alltid där? Men bara för att jag älskar deras sallad.. Helt galen i den!
Sen blev det en sväng till ett solarie faktiskt, var ett tag sen sist. Visst är det underbart?!
När jag sen väl var hemma igen såg det ut att bli en såndär lagom dryg fredags kväll. Men tack vare M ser det ut att bli en rolig utekväll i Göteborg på Berså ett av mina favorit ställen i gbg. Där har idag bröderna Hennemann fixat dagens event med temat Moulin rouge och dit vill ju självklart jag! Önskar dock jag hade vetat det några timmar tidigare så jag hade kunnat gå in för det. Men ska bli kul att bara komma ut igen!
Vi hörs imorgon vänner, stannar dock i Gbg tills imorgon så får se när jag kikar in imorgon. Puss och kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0