Brody Jenner.

Är det så nu att det finns en dubbelgångare någonstans där ute av denna man så let me know..
Dock verkar det ju som han blir singel nu efter förhandsvisningen av nya avsnittet The Hills som måste kommit ut på hemsidan nu faktiskt.. Kikade innan men inte då. Annars tycker jag faktiskt att dom är ett riktigt fint par så dom får gärna fortsätta vara tillsammans. Hade förövrigt ingen aning om att denna snygging var "plastbror" till systrarna Kardashians.. Tänk vad världen är bra liten ibland!


Kommentarer
Postat av: diggardinblogg!;)

&& om det finns två kopior tar jag den andra lääääättt! :D han är för översnygg?

drömkilleen xd

skojar INTE!

men jag gillar nt jayde-

:$ usch ,

han va söt med LC !

fast jag hoppadees på audrina ett tag,

men LC med stephen i LAGUNA BEACH?

i lloove, <3

diggarbloggen!:))

2010-08-23 @ 12:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0