What is life, I mean really?!

Ja då sitter jag här igen på trandared och gör ingenting. Ska kika på en film snart, väntar på fint besök. Vad spännande va? Mycket..
Jag har funderat på en sak, jag är ungefär en levande dejtingsajt. Nej nej inte som ni tänker nu då att jag dejtar runt och så.. Utan jag älskar att fixa ihop andra, ungefär som match.com fast på två ben och blondare...
Dock har jag inga garantier att det håller eller blir något seriöst av det hela, men det har väl inte match.com heller?
Va en stund och fika med M innan på Tant Grön. Ett av Borås mysigaste cafén enligt mig, nu går inte alla dit längre heller när Viskan finns också så. Mys! Älskar att umgås och prata lite med henne, tiden springer alltid iväg dock. Brukar sluta med att vi går därifrån när det stänger.
Men nej, nu ska jag åka och handla lite. Måste roa mig med något tills jag får sällskap här, och handla och göra lite nytta funkar bra. Det är faktiskt ganska kul ju?! Jaja vi hörs sen, får se hur det går att handla här.


Här har vi en minst lika mysig vovve, mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: MaatildaDahl :)

Naw vilken söt en:)

2009-11-20 @ 22:18:36
URL: http://maatildadahl.blogg.se/
Postat av: Maddie

!älskar å umgås med dig med min snäcka!

2009-11-22 @ 14:20:49
URL: http://madelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0