Vilken kväll!

Vilken kväll jag hade igår då!
Vet någon som var mindre road dock.. Men okej, jag erkänner, eller jag tar tillbaka att på XoY kan folk sköta sig för igår kunde dom då inte det..
T var på bio, så hämtade upp henne sent igår. Vid elva styrde vi nosen mot Burger King.. Drive Thru:n för att hämta nycklar och få en lista med saker vi skulle hämta.. INGEN MAT! Dålig stil! jag som nästan var hungrig.. eller inte.
Sen till trandared, packa ner grejer och direkt tillbaka till BK där våran 3dje myskompis skulle sluta och fick lite hastigt byta om och följa med.
Krogen vid halv ett är väl lagom i Borås? Bättre vi hade åkt till gbg kan man ju tycka faktiskt.
Hade helt galet roligt väl inne iallafall, trots att jag inte drack något så hade jag himla roligt. Var på sjukt bra humör. Eller för att vara helt älig så har jag varit det ett tag nu, dessutom va vi inte ute förra helgen så var lite extra laddad!
Inte bästa musiken kanske, men på fredag vänner. Då blir det ändring på detta! (om det nu blir av bara, inte hört något mer.) då ska nämligen Alex Gaudino spela på Xoy. Hur häftigt är inte det då? Stort!
Vilket fall, sista 10-20 minutrarna spårade ur lite. Dock inte pga fylla som många då säkert kan tro, nej nej! Nu var det bara drama. Tråkigt men men, för eller senare så..
Var hemma sent inatt och klockan ringde 07.00 = Pigg Jenny! *not*
Helt slut, så sov 15 min till innan jag kastade mig upp på med kläderna och sen kom R och vi åkte till Borås Ridhus för att kika på dressyrtävlingarna där idag. Lillasyster var med, och hon var jätte duktig. Det blir bara bättre och bättre.

Efter detta så var ju inte jag mindre sugen på att få rida, så funderade där en stund på hur det skulle vara att sitta på en 6 månaders gammal unghingst.. Okej, nej det gjorde jag verkligen inte! Men jag ville upp och hälsa på honom. Sagt och gjort, dock blev det ingen hantering idag. Vill inte att det blir för mycket för honom bara för han är så snäll!

Jaja in i duschen nu, skynda skynda! Vi hörs snart! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0