Torsdag, kommer bli en bra dag..

Japp jag känner det på mig.. okej jag vet faktiskt redan! Min dag är nämligen redan planerad in i det sista och jag säger bara lycka!
Massvis att hinna med dock, ska upp till stallet nu för att fixa allt hos min lilla Dino. Efter det blir det hem och fixa iordning mig för att sen möta upp mamma i stan och käka lunch. Ska bli mysigt! Men efter det, ja det är då det händer, det jag sett fram emot sen i juni månad.. Jag ska tillbaka till Studio aktiv och fixa mitt gymkort igen. Äntligen, nu kommer jag ha något vettigt att göra om dagarna som jag faktiskt tycker om också. Förutom att vara i stallet då givetvis.
Sen har jag lovat att möta upp T i stan, vi ska fika och efter det sola med M. Sen lär det bli raka vägen hem för att göra sig iordning för utgång. Lite att välja på idag också, men redan sagt att jag ska följa med T och M så det är så det får bli. Även om det hade varit riktigt kul att åka till Gbg idag..
Men staden står ju förhoppningsvis kvar ett tag till iallafall.
Nu är det bäst jag skyndar mig för R är redan i stallet och jag vill helst ha sällskap så.


Tur att Dinos matte är en så sjukt bra fotograf... eller inte


Kommentarer
Postat av: Timmie

Så söt är han!!



=0)

2009-11-26 @ 09:05:57
URL: http://melanozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0