That boy is mine.

Jag frösökte uppdatera mer igår, eller hade tänkt göra det. Men det funka inte för kom inte ens in på bloggen. Men det gjorde og inte så mycket, var nog bara tur. För jag hade nog skrivit något dumt! Med tanke på hur någon beter sig så.. Konstigt hur begränsad man blir, hur lite man faktiskt kan skriva i sin egna blogg!
Jaja vilket fall, åkte och spenderade kvällen med någon som brukar kunna få mig på bra humör. Stannade där tills imorse när jag skulle åka och träna. Vilket jag faktiskt gjorde idag med! Går bättre nu, dock har jag väldigt ont när jag går.. Men men, förhoppningsvis går det över!
Kom från träningen nu för en stund sen, gick upp och la mig i min säng för att uppdatera lite här och vem kommer inte krypandes då? Min mys-katt!
Ska åka till stallet nu snart så jag kan duscha och så, så får vi se vart det bär av sen.
Hörs senare.


Jaa, han är vindögd ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna Malm

haha dampnappe, han är inte att leka med, han är evil!

2009-11-26 @ 15:23:44
URL: http://metrobloggen.se/johannamalm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0