Stockholm here I come.. again..

Nu kom jag precis hem.. Onödigt? Ja kanske..
Blev en riktigt filmdag igår, och kväll. Såg dom senaste två Johan Falk filmerna, vilket nästan känns lite tråkigt att det var dom sista med tanke på hur bra dom är. Somnade vid tolv tiden och vaknade lagom till att en sista film tog slut..
Förövrigt fick jag tillochmed sällskap i stallet, det var ju inte helt väntat.. Mysmåndag iaf, sånt gillar vi.
Jobbigt att gå upp imorse, var inte alls sugen på att åka kan jag lova! Men bara att sätta sig i bilen och köra hem för att göra mig iordning.
Får se hur jag löser dethär nu, men J ska hämta upp mig på Trandared så.. Ja vi får se!
Sen åker han och jag hela vägen upp till sthlm, där vi tydligen ska möta upp dom andra. Jaja vilket fall, nu ska jag skynda mig så jag blir klar men datorn åker med så vi hörs förhoppningsvis ändå. Ska uppdatera er om vad ni missar, ni som inte tänkt gå! ;)


Kommentarer
Postat av: Emla

Är inte många veckor kvar tills vi ska upp till Stockholm igen =)

2009-11-10 @ 09:21:22
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0