Önska mig lycka till.

Nu ska jag sova.
Bara några timmar kvar tills jag ska gå upp och åka tillsammans med mamma hela vägen ner till Trelleborg för att träffa duktiga Dr David Roberts som opererade mig efter min ridolycka. Med tanke på att det fortfarande efter fem månader inte är bra så får dom gå in och kika igen, och ingen annan än David verkar ju riktigt vilja ta sig an denna "otroligt ovanliga frakturen" eller "men oj vad häftigt" som en doktor tillochmed sa när han såg bilder och sådant.. och detta är dom personerna vi litar på och lägger hela vårat liv i deras händer?! Jag kommer minsann se till att om jag skadar mig igen, vilket liksom får vara nog nu, så ska jag då inte behandlas på Borås Lasarett! Om det inte är något med njurarna då för då tar mamma hand om mig och jag vet att hon är nog bland dom nogranaste jag känner (även o hon också gillar att plågas ibland.. haha)..

Jaja vilket fall, ni får hålla tummarna för mig imorgon. 09.30 ska jag få komma in och antar att dom kör i mig lugnande och på med emla plåster då. Annars kommer någon strypas om dom ska köra i dropnålen.. Inga positiva minnen från sådant nej!
Hoppas bara jag skärper mig vid uppvaknandet, har opererats 3 ggr på två år.. eller iallafall då dom sövt ner mig, och varje gång vaknar jag upp och säger väldigt konstiga saker! Men, jag har iallafall roat sköterskorna ska ni veta. Nu sist skratta en så hon höll på att kissa ner sig.. Jag själv som var dödligt seriös förstor ju ingenting, men somnade snällt om efter att jag fått i mig lite mer knark! :)

Nej slut för idag, tack för idag! Sov gott och ses i dimman... kanske!


Nu ska dom bort dom j*klarna, plus dom i foten med..Lite annat bröte som ska "repareras" med men.. Detaljer liksom?!
 Sen är jag fit-for-fight, hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej :) filmen var faktiskt jätte bra. Jag som inte brukar vara inne i filmen var inne i denna! :)

2009-11-16 @ 06:47:43
URL: http://smtlg.webblogg.se/
Postat av: Emla

Håller tummarna för dig idag :)

2009-11-16 @ 10:40:33
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0