Magical night.

Ja jösses vilken kväll jag hade igår. Bästa dagen/kvällen och natten på väldigt länge..
Efter att jag skyndat mig att göra mig iordning hann jag ändå inte till Sandras välkomst fest, det var väl det tråkigaste med hela kvällen kanske..
Körde mamma och pappa sen hem en snabbis igen och sen åkte jag till Martina där förfesten var i full gång. Inga sura miner där inte!
Efter många om och men åkte jag sedan vidare och hämtade upp L, där jag påvägen fick ett bihang.. Hmm märklig kille..
Sen in till stan och direkt till Harrys! Ja där va det väl ingen hit direkt, men fick träffa Sandra iallafall! Som jag saknat hennes glada miner, vilken tjej! :)
Ungefär en drink och ett glas vatten senare så tog jag bilen(slött?) upp till xoy, där jag mötte upp en kompis till L. Vi tre styrde sen nosarna mot dansgolvet..
Resten är historia.. Värt att nämnas dock, var att jag träffa min favorit "göteborgare" som var lika snygg och galen som vanligt! Haha vilken människa detdär är, tänk om fler killar varit så.. Då hade jag mått!
Gick lite innan det stängde för att möta upp en vän jag inte träffat på ett ganska bra tag.. Ja och sen då? Det ni.. Vaknade upp vid 08.03 och kom fram till att jag var dunderförkyld och försenad.. CRAP! Hatar att komma sent när någon står och väntar så, speciellt på morgonen. Jag slängde på mig kläder och in i bilen och upp till stallet. Rally körning på småvägarna här i sjömarken.
3,5 timmas sömn inatt ändå, inte illa?
Skulle egentligen åkt in till ridhuset och kikat på Änglahoppet men känner att min förkyldning inte kommer tillåta det. Jag vill dessutom inte behöva ställa in min operation!
Men hemma kan jag ju inte bara sitta, M kommer hit strax tror jag och senare ikväll får jag lite fin besök igen av A som lovat följa med mig på en promenad till Dino. Kommer bli mys!

Men nu ska jag lägga mig och vila lite, tyck synd om mig?! ;)
Kram på er. 


Får man va såhär charmig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0