Love life.

Godkväll vänner.
Lite långsamt och tråkigt i min blogg nu men jag ska bli bättre efter att min dator är fixad.. Om den går att fixa? Annars får jag väl köra över den eller något hehe..
Nej men vad har hänt idag då?
Började min dag tidigt i stallet hos min lilla stjärna. Dom skulle spränga en bit bort så ville se hur han reagerade innan vi släpte ut alla. Men det märktes knappt så.. Jag passade samtidigt på att göra lite små grejer, kratsa hovarna och sådan, som kan vara extremt jobbigt när det är ett föl.. Vilket fall, min sötnos skötte sig alldeles utmärkt, han är så himla duktig! Kan inte tro att han är så ung som han faktiskt är!
Efter detta blev det hem och sova igen, fortfarande inte alls bra med min förkyldning. Konstigt, jag blir verkligen aldrig förkyld annars..
Sen ängnade jag hela eftermiddagen i knalleland ihop men en av mina favoriter. Vi har fikat och kikat omkring bara, okej.. Jag erkänner, det blev lite shopping med.. tillochmed ett par skor.. Attans! Men så himla snygga är dom, ni som sett djävulen bär prada någon gång har sett ett par liknande där och sen jag såg den har jag letat efter ett par skor som dessa men utan resultat. Idag stod dom där i butiken och givetvis stod det jenny över hela skorna. Dom liksom nästan skrek jenny tillochmed. Kan ju inte bara gå förbi då eller?
Köpt lite vettiga saker med faktiskt, ett regntäcke till min pålle bland annat. Med tanke på hur kallt det varit ute idag så. Han har ju inget fett någonstans så han lär behöva lite extra värme dagar som dessa.
Men nu ska jag byta om och åka till stallet igen innan jag åker iväg för kvällen. Kommer hem imorgon efter att jag varit i stallet, igen. Mys!
Föresten, ingen som vill ha hjälp med att rida sin häst? För nu kan jag inte hålla mig längre! :)
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: emla

HAllå eller Wilma finns :), rid så mycket och så ofta du vill :)

2009-11-03 @ 07:52:48
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0