Göteborg.

Here we come, bara slänga på mig klänningen nu (vilket inte är så bara ska ni veta..) sen bär det av. Vet att det kommer bli en super kväll med tjejerna. Träffa lite trevliga göteborgare med, några av dom roligare än andra.. Hoppas ni får en lika bra kväll som vi kommer få.
Dessutom har R gett mig sov morgon imorgon. En stund iallafall, så snäll är hon!
Vi ska annars åka och kolla på en ponny auktion imorgon och jag kommer komma hem med en welsh-hingst på 2,5 år.. Haha eller så får jag hålla fingrar och händer i styr. Men jag kommer var sugen, det vet jag..
Jaja men nu ska jag börja klä på mig, hörs imorgon eller senare vem vet!
Magnus Betnér here I come...

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ta du en 2½ årig hingst då så tar jag valacken på 3! Hur ska det här gå? :P

2009-11-06 @ 19:36:09
URL: http://kjarni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0