Göteborg is king.

Vilken kväll det var igår..
Vi åkte till Göteborg ganska tidigt, men trots det hann vi inte till Berså innan det blivit fullt. Så Magnus Betnér va ju bara att glömma. Vi såg han dock :)
Gick istället vidare till Avalons resturang och bar där vi satte och oss förfesta, jag med vatten och en alkoholfri drink bara dock. Alltid lika kul att se bartenderns min när man säger alkoholfri drink.. Först tänker dom nog oj är hon så full? men när dom inser att jag inte är det tänker dom nog något i form med jasså hon är gravid.. men där har ni fel med, jag bara tycker om att vara nykter! Efter 2 trevliga timmar här gick vi tillbaka till Berså, och det va ungefär nu det började.. Ja jösses! Men kul hade jag..

Jag som nog aldrig raggat på krogen i hela mitt liv lät dom andra två hållas medans jag hälsade på bröderna Hennemann som brukar hyra berså när jag är där. Dock är jag ju inte där varje gång men men, fick veta en liten "hemlis" om en plan dom har här i Borås.. Hoppas det blir så, borås behöver livas upp ganska mycket! Efter någon timma begav vi oss vidare mot Park Lane. Varit där innan men varje gång jag kommer dit tycker jag stället överaskar. Tack M för hjälpen med listan, för jag hade inte velat stå i den kön... Väl där inne träffade vi på stockholmare, smålänningar, skånebor och jag träffade tillochmed på en dansk fotograf. Jag älskar göteborg, men det har jag sagt redan va?

Dessutom var Robert Gustavsson och Claes Malmberg där, behöver ju inte säga något om det. Lite människor får dom väl vara.. eller något. Träffade faktiskt ett par oväntade vänner från göteborg med. Lite lustigt faktiskt!

Negativt? Ja det fanns med.. Va några idioter till killar som inte lyssnade, vilket resulterade att jag höll på att ramla och mitt knä vred sig på något sätt och är idag varmt och svullet och gör.. Ja ont är ett milt ord. Det började dock redan tidigt igår kväll. Men detta gjorde det inte bättre. Dessutom när jag var påväg till bilen blev jag förföljd vilket resulterade tillslut att jag försökte springa.. Ja ni kan ju gissa.. AJ!

Jaja idag skulle jag och Rebecka åkt på auktionen, men jag kände imorse när jag vakna att det värte typ hela vägen upp i höften. Inte helt okej! Tur att hon va så snäll och hjälpte mig med Dino imorse, för nu har jag några timmar på mig här så att det får lugna sig lite! Blev alltså ingen auktion heller! Fasen, jag som sett fram emot den så..


Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej, skulle du vilja bli modell och stylad samt fotograferad av proffs? Och dessutom få en överraskning av bracy.se?

Du har chansen att vinna allt detta, läs mer på min blogg! =)



kram!

2009-11-07 @ 14:12:40
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Emla

Det kommer fler chanser :). ville du följa med den 21 föresten?

2009-11-07 @ 17:56:44
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Walentin

Grrr ;)

2009-11-10 @ 13:14:11
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0