Beach Bunny 2010.

Äntligen!
Som jag har längtat..
Nu har min favorit hemsida med bikinis kommit ut med nya kollektionen inför nästa sommar och som vanligt finns det något för dom flesta. En liten nackdel..
Man måste beställa från USA så gör det i tid.. Nelly köpte in ett par stycken för något år sen som jag vet sålde slut snabbt som tusan. Tråkigt att dom slutade köpa in dom då..
Vilket fall, dessa bikinis liknar inte några andra. Dessutom är det så himla roligt, för jag har tillexempel aldrig sett någon som har min bikini. Kan bero på att det är så omständigt att beställa hem dom, men verkligen värt det. Varenda krona..



BeachBunny
Tips:
Som sagt tar det lång tid att få hem dom så var ute i god tid.
 Glöm inte att tullen kostar lite extra, dom kostar lite mer redan innan men blir alltid lite till..
Storlekarna är väldigt små, så ta en storlek större om du är osäker.


Kommentarer
Postat av: Tobias

Galet fin blogg... :P

2009-11-14 @ 22:51:17
URL: http://tobiasochemil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0