Beautiful night.

Vilken superkväll det blev igår då.
Jösses vad kul jag hade! Jag och Tina pallrade oss från Tinas lägenhet in till stan. Eller vi tog faktiskt cykeln! Cykeln till krogen.. Dock behöver ni inte oroa er, vi var väldigt samlade och lugna.
När vi kom in på xoy så började det, och jag hade en helt oförglömlig kväll. Dessutom kanske sista i Borås på mycket länge..
Vi får väl se!
Dessutom sett min dröm-man, men vem denne är förblir hemligt i resten av mitt liv. Dessutom kanske han är sådär överdrivet självgod, trist och allmänt korkad.. eller så är han helt tvärtom, och jag kommer inte få veta för jag är inte hemma så länge till så! Lika bra kanske.
Jaja men igårkväll/natt var iallafall bästa utekvällen på länge. Hade galet skoj, allt tack vare min lilla Tina! Tänk vad ska jag göra utan henne nu?
Dock kan jag ju ringa gratis hem till Sverige så det är ju bra. Får prata iallafall!
Kanske inte blir att jag stannar länge alls heller, man vet ju aldrig!
Inget vettigt att skriva just nu, dessutom ska jag åka och träna om en stund och leta upp en bra låt innan det. Plus att jag tänkte skriva ihop ett litet inlägg i andra bloggen hos after12 så ni får gå in och kika där med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0