Fullt upp.

Godkväll på er mina kära bloggläsare.
Vilken dag det varit för mig idag.
Vaknade av väckar klockan alldeles för tidigt för att jag skulle ringa till Sahlgrenska sjukhus, det är nämligen dags att utvärdera min hand/tumme som jag opererade litegrann förra året och faktiskt året innan med.
Varit massa strul hit och dit bara för vi anmält Borås lasarett att det var deras fel att det blev så stor skada och att jag fick gå med det så länge. Men jag har fått rätt iallafall (tack vare min envisa mamma) och Borås lasrett kommer inte få höra mycket positivt från mig iallafall. Eller inte röntgen avdelningen iallafall..
Det där läkarsnacket är inte min grej alltså, eller helt enkelt inte mitt språk så jag gav upp efter ungefär en halvtimma. Då åkte jag till gymmet istället. Det förstår jag mig på mycket bättre.
Efter gymmet blev det direkt till Emelie och Wilma för en ridtur, äntligen!
Jätte roligt att få se denna söta lilla ponny i verkligenheten, eller hon var inte så liten ändå. Men väldigt trevligt litet sto, och väldigt trevlig att rida med. Gick faktiskt väldigt bra när vi fått känna av varandra efter en stund, det var riktigt kul faktiskt. Emelie verkar ha lagt ner en väldans massa arbete på denna lilla ponny. Men det lönar ju sig så!

Efter stallet hann jag inte mer än hem innan jag kom fram till att min lillebror skulle ha kabare på skolan. Givetvis går inte detta att missa. Dom var så himla duktiga, och även om Tobis inte verkade vilja vara speciellt villig att vara med så var jag en väldigt stolt storasyter. Stackars Joakim (storebror) hade ju blivit lovad kaka redan innan och då går det faktiskt inte fokusera på något annat än just denna underbara skapelse. Bulle och kaka var det enda som han tjattrade om under hela kabaren..
Direkt därifrån åkte jag vidare till yogan och från den kommer jag nu. Förstår ni nu att jag haft en ganska fullspikad dag? Dock väldigt självförvållat men jag gillar att ha det så faktiskt. Men jag ska erkänna att jag faktiskt är helt slut nu, så det blir film och sen sova för min del. Eller först ska jag uppdatera mig lite...

Hörs kanske sen, eller imorgon.
Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Emla

Ja lite har man väll fått jobba :). Ville du fortsätta rida henne henne föresten?

2009-05-06 @ 10:48:26
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Emla

Men du kan bara ringa när du känner för att rida. Kanske dagen innan så jag inte redan varit där :).

2009-05-06 @ 21:57:24
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0