Taco lov.


Som sagt, tacosen gjorde han stark.
Inte för att Anders är hela laget, men enligt mig var han en stor del av det idag.. Väldigt stor del! Tycker han borde få lite mer cred även om han inte gör mål varje match så behövs det ju ett bra spel där emellan?! Tack och lov för Anders (Vad jag kommer vara hatad av alla sthlm:are nu.. men det är lugnt, jag tycker inte om er heller ;) )För er som inte vet så vann alltså elfsborg över göteborg idag, vad var det jag sa?
Dock blev det inte 2-1 som jag sa, men 2-0 var ju ett ännu bättre resultat så jag klagar inte, jag älskar verkligen fotboll och idag var det riktigt kul att titta med.

Dessutom fick jag umgås med Madde och hennes kära vän Åsa, mycket trevligt hade jag. Bra fotboll och två härliga tjejer, vad mer kan man begära? Seger dessutom, jag är helnöjd med kvällen.
Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu med för tänkte gå upp tidigt och träna och hinna med allt som bör göras, men vi hörs imorgon. Sussa så gott.

Kommentarer
Postat av: Emma

fotboll är en av de roligaste sporterna som finns :)

2009-05-05 @ 00:23:22
URL: http://starkaemma.blogg.se/
Postat av: Emma

vad kul :) jag ska nog börja spela snart igen

2009-05-05 @ 09:13:59
URL: http://starkaemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0