Ny affärsidé.

Hej mina vänner.
Allt bra med er idag?

Jag mår helt underbart, vädret är super och jag har precis varit med mamma, pappa och mina goa bröder hos mormor och morfar och ätit lite tårta och så. Fcik säga hejdå till dom med, och idag får jag säga hejdå till Jocke med för han åker tillbaka till sin lägenhet. Fast jag tror jag åker och hälsar på han innan jag åker ändå faktiskt..

Nu sitter jag ute i solen med datorn och lite musik. Livet känns ganska skönt just nu faktiskt  måste jag säga. Snart ska jag gå in och byta om. Sen tänkte jag åka och hälsa på lillasyster och heja på henne för hon ska tävla. Jag kommer va jätte nervös som vanligt när jag ser andra tävlar och inte jag själv. Dessutom vet hon inte m att jag kommer heller så hoppas hon blir lite glad iallafall. Sen ska jag hem och byta om igen, och efter det blir det rifning för min del också. Ska bli jätte kul! Söta Wilma ska få bli offret. Får se om jag kan få lite kort med kanske, hae ju varit skoj med tanke på att jag inte kommer kunna rida på ett tag nu.

Föresten har jag en ny affärsidé, en mycket billig och effektiv vatten spridare. Vattenspridning by Scchtekar-Ollie mycket effektiv kan jag lova. Vi prova igår och våran gräsmatta är så gott som ny idag, dessutom behöver man inte flytta på den hela tiden. Den fixar sig själv. Enda negativa egentligen är att jag kan inte garantera att man inte blir helt nedsprutad själv. Men en dag som denna är väl det bara skönt, ellerhur?




Kommentarer
Postat av: Ida

Söt hund :D

2009-05-31 @ 12:57:17
URL: http://perfektioon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0