Just live my life.

Ja då var det dags igen då..

Alltså vilken kväll jag hade igår..
Bästa utekvällen på jag vet inte hur länge! Hade så grymt trevligt!

Efter den fantastiska matchen igår och mitt glädjande beslut så tänkte jag att inget kunde gå fel. Men ack så fel man kan ha.. Men jag är ju inte den som är den så att säga, tog mig i kragen och åkte och hämta Sina. Vi åkte sen ner till stan och xoy. Tur som jag hade klampa både jag och sina bara rätt in och satte oss bland min kära chef och kollega med andra vänner.
Helt galet roliga människor förövrigt..
Träffade massa vänner jag inte sett på länge, och en del nya. Inte helt fel de heller ibland eller? Billigaste utekvällen någonsin, gjorde inte av med en krona och drack drinkar, champange ja you name it. Men var ändå en ganska städad kväll för min del. Gäller att känna när det räcker kanske? Tänk om alla utekvällar kunde bli sådär, fast nu börjar det dock se ljust ut..
Ikväll eller imorgon åker jag till skåne, eller helsingborg för att vara exakt. Ska hälsa på Sara och lite annat skoj, men jag kommer med mer uppdatering om det senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0