I love new beginnings..

Myskväll det blev för mig, tacos med mamma och pappa. Bara det har ju i princip gjort hela min kväll faktiskt, jag älskar denna simpla maträtt!
Men dom säger ju att det är dom små sakerna som gör det.. Måste vara så.

Vilket fall, efter att kikat lite tv och slumrat till en stund, med tanke på hur mycket sömn jag fick inatt så var det ju inte så konstigt att man varit seg idag liksom.
Så efter detta blev det alltså lite ny musik, hopp in i duschen där jag grävde ner mig i mina favorit produkter från Lush alltså falrigt länge man blir kvar i våran avancerade discodusch då. Nu är hela jag len som en liten babyrumpa, känner mig som jag gjorde förr i tiden.. När jag var liten..

Nej men okej, efter duschen så kröp jag ner i sängen igen där jag nu är med datorn och vet ni vad det mysigaste av allt är? Förutom att jag känner mig som en barnrumpa?! Det är nämligen att jag hör hur det smattrar mot fönstrerna av lite regn. Till er som då inte vet: jag bor på våran så kallas övervåning på vårat hus alldeles ensam. Det låter bättre än vad det är, men det är som ett litet loft med sne-tak. I taket har jag två fönster så så fort det regnar minsta lilla hör man det jätte tydligt. Nu duggar det sådär alldeles lagom mycket så det blir såndär myskänsla.
Givetvis hoppas jag att det regnat klart tills imorgon så jag kan lägga mig i solen och sova när jag kommer hem från gymmet.
Dessutom ska jag på Elfsborg - IFK Göteborg imorgon på kvällen så då hoppas jag verkligen på bra väder. Jag och Madde, och det ska bli jätte roligt att träffa denna underabara varelse och prata och ha lite trevligt! Sen att jag också får kika på förhoppningsvis ganska bra fotboll är ju heller inte fel. 2-1 till Borås enda stolthet! Men nu är det dags att nana, men kommer mera trevliga inlägg när jag vaknat (senare idag)..
Natti natti.

Som man minns..

Kommentarer
Postat av: Gidde

du är jävligt fin!

2009-05-04 @ 13:35:09
URL: http://gidd3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0