I´ll show you paradise.

Jag vet inte vad det är med mig idag, men vaknade upp med ett leende på läpparna och känner mig fortfarande lika glad.. Måste vara att det är massa spännande som ska hända denna veckan, kommer snart avslöja i bloggen vad det innebär också.
En bra kväll igår med, dock somna jag alldeles för sent så gick upp alldeles för sent också. Måste försöka fixa min dygns rytm! Hjälp!
Men snart tänkte jag åka och träna faktiskt, ville prata med Tina innan bara för och se om hon ville med men hon verkar jobba som vanligt så ;)
Men allra först ska jag sätta mig och lyssna igenom dom nya låtarna som kom upp sent igår och se om jag hittar någon bra till mig och er.. Hörs om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0