I couldn't care less what you think.

Nämen se godkväll mina kära läsare.
Förlåt för en tråkig uppdaterad blogg, men lite mycket just nu några dagar. Idag har jag jobbat hela dagen faktiskt. I 3butiken då givetvis, här i Borås. Mycket trevligt, trivs jättebra där verkligen.. Men får nog bli sådär ändå. Skapligt kluven man känner sig ibland. Men men så är livet!
Bra dag idag, trots lite folk så har jag fått iväg några nya kunder och några gamla med nya fina telefoner. Efter jobbet kom jag lagom till ett bodypump pass på gymmet och kände att det var dags att prova iallafall. Gjort det någon gång för många år sen på fitenssen på Aspero, med Åsa. kan man ju säga vad man vill om liksom, men detta passet var kul faktiskt. Vad ska jag göra när jag inte kan gå till gymmet mer? Det har ju blivit något av mitt största fritidsintresse nu ju. Fast om jag ska vara helt ärlig, hade jag kunnat offra i princip vad som helst för hästarna och dressyren nu så ganska övertygad om att det kommer bli bra ändå.
Imorgon har jag inget speciellt inbokat faktiskt, förutom träning då. Så imorgon ska jag ta igen mig lite här i bloggen och försöka vara lite mer aktiv.
Sitter förövrigt och letar nya låtar men hittar inte riktigt någon jag tycker om, blivit alldeles för kräsen tror jag. Men men kommer en snart iallafall, sen är det sov dags!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Emla

När har du tänkt att dra dig till Tyskland?

2009-05-21 @ 08:44:50
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0