Battlefield.

Hej vänner. Fullt upp idag verkligen, var iväg igårkväll. Imorse var det bara direkt till jobbet som gällde, och insåg när jag kom in i stan att det är något annat än lite vårmarknad i stan. Underbart ju verkligen!
Massa att göra, massa returer från action säljare med....
Var och hälsa på dom med, Tim och Emil var det som stod i lilla Borås. Inte fy skam det liksom, eller verkligen inte faktiskt.
Dessutom var det en bra dag för mig också! Sånt gillar jag.
När jag kom hem så var det bara att ta sig i kragen och lägga på med engelska skillsen, trodde ju jag liksom. Gick inte så bra alls, men fick tillslut prata med Sabine och vi har kommit fram till att jag ska ner en sväng ganska snart. Mer info om det imorgon förhoppningsvis för nu ska jag nämligen göra mig klar då jag och Tina ska ut på bus! Så vi hörs imorgon, pigga och glada!
Ha en superkväll, och missa för allt i världen inte robinson!
Kram

Kommentarer
Postat av: chili

vilken är din älsklings kaka/efterrätt?

2009-05-23 @ 20:26:40
URL: http://strangebakery.blogspot.com
Postat av: Emla

Ne robinson missar jag verkligen inte, speciellt inte det avsnittet idag.

Jo jag märkte att det kom in mer och mer folk så tänkte att det är likabra att gå iväg så du fick sköta jobbet :).



Du måste förklara för mig vad du gör för att få Wilma så mjuk och fin innan du åker bara :).

2009-05-23 @ 21:44:50
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0