A place where nothings harder then it seems.

Ny dag, och ny helg tillochmed inte illa.
Uppdaterade inte igår så mycket för hade inte så mycket att skriva. Dessutom jobbade jag hela dagen, och det gick bra faktiskt. Trivs riktigt bra i 3 butiken, men vet ni? Jag har en liten hemlighet för er, eller jag har ganska många hemligheter, men just denna är något jag kommer berätta om lite längre fram om det blir så. Det är lite av en såndär vägkorsning i mitt liv och vi får väl helt enkelt se vad jag väljer...

Idag då? Jag har ingen aning om vad jag ska göra men lite små planer har jag. Dock blir detta en lugn helg, som vanligt för min del just nu men det är ganska skönt. Har en del att ta igen nästa helg när Martina kommer hem och hon fyller dessutom 21 på måndag så...

Sitter vid min gamla dator nu och lyssnar på gamla låtar, glad man kan bli av lite musik!
Men nu ska jag städa lite så jag kan med gott samvete hitta på något kul sen..


Kommentarer
Postat av: cristina

2009-05-09 @ 15:34:08
URL: http://cristinasavina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0