Zero.

Ja vart ska jag börja?
Jag hade satt upp mig på att jobba hela helgen, men fick jag någon visning?
Nej, vad gör ni nere i skåne land egentligen?
Nu blir jag faktiskt irriterad!

Jaja, gårdagen var bara inte gjorde för att sitta hemma så jag tog mig i kragen och ringde Lina. Gissa om jag hade tur då? Hennes kompis hade precis bestämt sig för att hon inte ville gå ut och Lina var givetvis sugen på att hitta på något. Jag är aldrig sen på att hänga med på utgång, men blev en lugn kväll för min del..
Kunde man trott iallafall...
Nej men jag hade så sjukt roligt, bästa utekvällen på länge faktiskt.
Jag var tillochmed en sväng på hässleholmen igår, inte för att låta fördomsfull nu men trodde inte att man kunde ha så roligt där?
Jaja sjukt bra kväll verkligen!
Så roligt att umgås med dig med Lina!

Jaja denna dagen har varit riktigt lugn, men var skönt faktiskt! Inte ens tränat idag, men kände att jag behövde iallafall en dag ledigt.
Men nu ska jag lägga mig och leta upp en låt, och utse bästa för veckan som gått.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Okej:) men du tycker det fungerar bra? funderar själv på att skaffa det..

2009-03-22 @ 21:43:11
URL: http://emelicarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0