What about if that was you.

Jag vet inte vad det är men jag är sådär riktigt glad idag.. Okej, jag erkänner att är det så att jag någon dag känner mig mer nere så övertalar jag mig själv till att vara glad och jag tycker det funkar faktiskt jämt. Allt går med vilja och rätt inställning, det är faktiskt så. Man måste bara bestämma sig! Alla kan väl självklart vara ledsna, det måste man vara ibland med.. Men mer över lag tror jag vi borde tänka mer positivt :)

Min dag då, fortfarande ingen visning. Men nu ska jag fasen fixa dethär, nu börjar jag blir trött på dom som sitter och bokar, om jag ska va helt ärlig så tycker jag det är fruktansvärt dåligt! Vi gör ju något gratis så det borde inte vara så svårt att få visningar..
Jaja nu jäklar!

Men annars har jag hunnit med att träna idag, mycket skönare att ha varit där tidigt för det är nästan aldrig något folk då.. Fast om jag ska va helt ärlig finns det vissa fördelar med att vara där på kvällen med...
Nu ska jag lägga mig och kolla på en film innan jag faktiskt ska till gymmet igen, för lovat Tina att jag ska med på Yogan, dessutom har jag längtat efter den en vecka så.
Men nej dags att sätta igång filmen.
Hörs sen.
Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

BARA ETT TIPS



Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, du kan få presentkort på många olika ställen så som H&M, Kicks, Nelly m.m.

Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=147

2009-03-24 @ 20:35:38
URL: http://eeemeliiie.blogg.se/
Postat av: Chelise

Hej.

gud vad fin du var! :O

var bara tvungen att säga det ^^

ha det bra. Kram

2009-03-25 @ 18:17:14
URL: http://chelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0