Partyhelg, aldrig fel det eller?

Jösses, nu kommer jag få mycket att skriva.. Men ska försöka att ändå bli så kortfattad som möjligt, eller kanske inte föresten..
Jahaja, fredagen då?
Det blev ju som sagt inget Malmö, och jag har inga kommentarer vad gäller den biten faktiskt.. Men mycket surt, även fast det är långt och jobbigt att åka fram och tillbaka men sånt är livet.
Fredagkvällen då blev ju däremot nästan succe, lägg märke till nästan..
Jag, Isabella och Elin åkt till trevliga staden göteborg. Älskar den staden verkligen! Hur mysigt som helst, önskar verkligen jag hade kunnat flytta dit när jag faktiskt hade ett jobb jag gillade där. Men jaja, det blir inte alltid som man tänkt sig liksom.
Lite förfest hos en gammal vän, någonstans som jag inte ens kommer ihåg namnet på. Men bortanför järntorget för er som vill anteckna..
Ehm, eftersom jag körde så blev det en lugn kväll för mig, eller egentligen inte men en nykter kväll iallafall. Trivs att vara nykter ute.
Efter att vi kört in till stan igen styrde vi nosarna mot Berså, där snälla Henneman fixat oss på listan sådär i sista stund, ute i god tid som jag brukar vara liksom. Eller inte kanske, men tack Marcus!
Var där ganska tidigt, för som väntat var det mycket folk, och Guru Josh spelade ju som sagt också.
När vi kom in, insåg jag snabbt att många av dom som var där va några jag hade träffat, och inte fören en blond långhårig kille kollat snett på mig insåg jag att det var hela avdelningen på ett av företagen (som jag inte behöver nämna namnet på) som jag ansåg alldeles för oseriöst att jobba för. Dessutom, var den blonda killen han som var en då så kallad utbildare. Jag citerar Vet ni vad ett mobilt bredband är? Okej det är en liten grej man kan stoppa in i datorn och surfa på överallt.. Såå nu ska vi sälja mobila bredband..
Ja men tur att jag vet ganska exakt vad ett sådant är och att just det dom sålde var sämsta på marknaden..
Jaja nog om det, han gillade inte mig iallafall, tror jag kan råkat nämna något om att det papret vi fick med vad vi skulle säga till kunderna inte stämde typ Svergies i särklass bästa mobila bredband, si och så många månader gratis..
Jaja ibland kan jag inte hålla mig och jag slutade där iallafall. Så givetvis stöter man på dom ute i gbg. Det finns ju nästan bara ett ställe i gbg att gå ut på liksom..

Jaja annars var kvällen mycket trevlig! Dansade och hade roligt, kul att träffa Isabella igen med. Var länge sen sist!
När vi alla började känna oss ganska färdiga för hemgång, vid två tiden sådär (med tanke på att allt stänger här i Borås då..) så började Guru josh spela. Mycket bra faktiskt, hade dock ögonen på annat håll, men öronen var med. Kan va för att jag är så liten så att jag inte ser över alla långa människorna med sina extremt fixade frillor. Eller så kanske det var bara just som jag skrev.. hmm
Vid tre tiden iallafall så orkade ingen av oss mer, även fast det var två timmar kvar. Så det blev till att börja traska.
Bilen hem och pladask i sängen, var så trött när jag vakna igår att jag hade velat sova hela dagen.
Men det funkar inte så, utan hade lite att greja med. Så åkte först in till stan, sen hem och gjorde mig iordning för nästa kväll och utgång.
Förfest hos martina, under earth hour så vi satt med tända ljus och tjattrade. In till stan och Harrys, som vanligt! :)
Men var roligt där igår faktiskt! Tills Martina började bli lite kinkig på sin käre pojkvän iallafall. Ja krogen stängde ju efter många om och men och det var dags för efterfest. Men kom aldrig någonstans, så ringde tillslut pappa och åkte hem och sov.
Nu sitter jag här och funderar över livet..
Åka och träna eller inte det är ju frågan.. Men det blir nog så, så vi hörs ikväll!
All respekt åt er som orkat er läsa igenom hela mitt inlägg. Hoppas inte jag tråkat ut er helt ;)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0